I applied online. The process took 3 weeks. I interviewed at Gemeente Den Haag (The Hague) in Feb 2025
Interview
Gesolliciteerd als werkstudent arbeidsrecht. Fijn gesprek, lieten een casus maken, niet geworden. Het was wel te doen het gesprek, maar ze vroegen super veel voor werkstudentschap. Ik raad wel aan om in gesprek te gaan, want je leert er erg veel van
Interview questions [1]
Question 1
Waarom wil je deze baan? Wat voeg je toe aan ons team?