Ik solliciteerde online en werd een week later gebeld. Het gesprek werd afgenomen door de assistent-manager en winkelmanager en er was nog iemand die bij tijdens het gesprek die solliciteerde voor dezelfde functie, wat een beetje raar was. De vragen waren erg makkelijk, bijvoorbeeld: Hoe werk je in een team? Wat zijn je sterke/zwakke punten enz.?