Erg veel tijd besteed aan alle 7 gesprekken, assessment die deze werkgever wilde hebben. Vlak voor de arbeidsvoorwaarden via de externe recruiter begrepen dat ze toch via een andere ingang met een nieuwe kandidaat in gesprek gingen. Geen enkele gesprekspartner neemt de moeite om je te op tijd te bellen. Diverse excuses die totaal niets met zorgvuldigheid te maken hebben. Zonder fatsoen en totaal geen respect voor sollicitanten. Deze werkgever krijgt van mij een zeer zwaar onvoldoende. Ik raad het af om hier te solliciteren.